03-741 Warszawa, ul. Brzeska 24 bud B, lok 105-106

Prowadzenie ksiąg

Biuro rachunkowe, w którym Twoja księgowość będzie w dobrych rękach

Prowadzenie ksiąg

Pełna księgowość

Wszystkie usługi w zakresie pełnej księgowości świadczymy w oparciu o wieloletnie zawodowe doświadczenie oraz znajomość przepisów prawa rachunkowego. Nasze działania dostosowane są do obowiązujących przepisów, określających nie tylko formalne obowiązki księgowe przedsiębiorstw, ale również przywileje podatkowe, z których – w określonych okolicznościach – mogą one skorzystać.

Obsługa księgowa dla firm, spółek i fundacji

Pełną księgowość prowadzimy zarówno dla dużych przedsiębiorstw, jak i niewielkich działalności gospodarczych, a także jednoosobowych spółek prawa handlowego, fundacji oraz stowarzyszeń. Świadczymy również usługi z zakresu księgowości uproszczonej.

Oferując nie tylko kompleksową obsługę księgową, ale również raportowanie i kontroling, zapewniamy możliwość monitorowania bieżących wydatków, dostosowywania polityki finansowej do zmian zachodzących na rynku oraz planowania dalszego rozwoju czy inwestycji.

Pełna księgowość
Korzyści z outsourcingu księgowego

Korzyści z outsourcingu księgowego

Przedsiębiorcy nie muszą angażować się w procedury księgowe ani też planować kolejnych wydatków związanych z utrzymaniem działu księgowego. Mają gwarancję, iż wszelkie obowiązki rachunkowe, zostaną dopełnione w terminie oraz w zgodności z obowiązującymi przepisami.

Towarzyszy temu znaczna oszczędność czasu. Korzystanie z usług zewnętrznej firmy księgowej to zarówno brak konieczności spędzania długich godzin nad ewidencją, jak również pewność, że kontakt ze strony biura zaistnieje tylko wtedy, kiedy konsultacja z Państwem będzie niezbędna.

W ramach pełnej księgowości prowadzimy księgi handlowe

Pomagamy również przedsiębiorcom, którzy rozliczają się na zasadzie ryczałtu ewidencjonowanego od początku istnienia firmy oraz tym, którzy w trakcie jej prowadzenia chcą zmienić sposób rozliczania. Niezależnie od profilu działalności klienta oferujemy:

  • ułożenie strategii rachunkowej, dostosowanej do konkretnego przedsiębiorstwa (w tym także zakładowych planów kont),
  • określenie podatku dochodowego VAT,
  • przygotowanie planów amortyzacyjnych,
  • sporządzenie rocznych zeznań podatkowych oraz ich dostarczenie do właściwych organów,
  • prowadzenie pełnej ewidencji (środki materialne i niematerialne).